ЗОВНІШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ РЕАЛІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-294-3-43

Ключові слова:

підприємницький потенціал, ринковий потенціал, виробничий потенціал, стратегічний потенціал

Анотація

В статті досліджено зовнішнє середовище реалізації підприємницького потенціалу підприємства. Виокремлено фактори впливу зовнішнього середовища, до яких належать відносини з господарськими партнерами, конкуренція підприємців, відносини з державними закладами регулювання, відносини з податковими органами, відносини з засобами масової інформації, відносини з фінансовими органами, інвесторами, соціально-демографічні, культурні, політичні, науково-технологічні, економічні та юридичні фактори. Усі виокремлені чинники запропоновано поділити на дві групи залежно від способу впливу на реалізацію підприємницького потенціалу, зокрема виділити фактори прямого впливу, що безпосередньо впливають на рівень і ступінь результативності реалізації підприємницького потенціалу та чинники опосередкованого впливу – фактори, що переважно не здійснюють прямого постійного впливу на рівень ризику, проте сприяють його зміні. Обґрунтовано особливості впливу кожного виокремленого чинника. Запропоновано найбільш поширені рушійні сили впливу на підприємницький потенціал, до яких віднесено зміни у довгострокових тенденціях економічного росту галузі, зміни у складі споживачів та способах використання продукту, оновлення продукту, технологічні зміни, ринкові маркетингові інновації, зміни у державній політиці та регулюванні економіки, вхід у галузь або вихід з неї великих підприємств.

Завантаження

Опубліковано

06.03.2021

Як цитувати

ХАЧАТРЯН, В. (2021). ЗОВНІШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ РЕАЛІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 294(3), 268-272. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-294-3-43