ТЕХНОЛОГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-294-3-28Ключові слова:
маркетинг, промислове підприємство, удосконалення маркетингової діяльності, ефективність маркетингу, маркетингова стратегіяАнотація
У статті досліджено сутність маркетингу та маркетингової діяльності підприємства. Визначено, що удосконалення маркетингової діяльності, а саме технологій маркетингу на підприємстві є актуальним завданням внаслідок зростаючої ролі маркетингової діяльності та її впливу на прибутковість підприємства. Доведена роль таких складових системи менеджменту як контроль та аналіз у підвищенні ефективності маркетингової діяльності господарюючого суб'єкта. Виокремлено базові напрями вдосконалення маркетингової діяльності промислового підприємства. Обґрунтовано вплив сформованої маркетингової стратегії на досягнення поставлених поточних та стратегічних цілей ведення бізнесу. Розглянуто базові концепції маркетингу, на основі яких підприємство здійснює управління маркетинговою діяльністю.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 ОЛЕКСАНДР КАЛМАНОВИЧ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

