ПАРАДИГМАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО СИСТЕМНОГО УПРАВЛІННЯ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ

Автор(и)

  • Б. МІЗЮК Львівський торговельно-економічний університет Автор
  • І. МЕЛЬНИК Львівський торговельно-економічний університет Автор https://orcid.org/0000-0002-3132-6500

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-294-3-21

Ключові слова:

управління, індустрія гостинності, парадигма, система, системний підхід, модель

Анотація

У статті йдеться про прагматичний напрям створення інструментарію системного управління в індустрії гостинності, зокрема про перехід до нової системи поглядів на діяльність підприємств з позиції теоретичних положень теорії систем, теорії організацій, системного та ситуаційного підходів й аналізу, економічної теорії, соціальної психології, інформатики та комп’ютерних технологій. Нова модель системного управління передбачає зв’язок та послідовне використання теоретичних положень й інструментальних засобів функціонування системи управління. Встановлено, що системна парадигма управління є процесом регулювання та координації виробничо-економічних операцій, в основу якого покладено властивості процесу як складної системи; підпорядкованість закономірностям теорії організації; наявність засобів, які б забезпечили прояв властивостей системи та здійснення закономірностей теорії організації.

Завантаження

Опубліковано

06.03.2021

Як цитувати

МІЗЮК, Б., & МЕЛЬНИК, І. (2021). ПАРАДИГМАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО СИСТЕМНОГО УПРАВЛІННЯ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 294(3), 148-153. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-294-3-21