РЕКРЕАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ І ЙОГО УНІКАЛЬНІСТЬ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-292-2-30Ключові слова:
рекреаційний маркетинг, відпочинок, дозвілля, таргетинг, маркетинговий шаблон, соціальна мережа, спеціалізоване програмне забезпечення моніторингу медіа повідомлень у соціальних мережахАнотація
У статті досліджуються особливості поняття рекреаційного маркетингу та його унікальність з точки зору сучасного сьогодення. Маркетингові дослідження у галузі рекреації стають особливо актуальними, саме на їх основі створюється низка нових послуг, брендів та продукції, спрямованих на покращення якості людського життя.
Завантаження
Опубліковано
27.05.2021
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 М. СУБАЧОВ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
СУБАЧОВ, М. (2021). РЕКРЕАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ І ЙОГО УНІКАЛЬНІСТЬ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 292(2), 176-178. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-292-2-30

