РЕКРЕАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ І ЙОГО УНІКАЛЬНІСТЬ

Автор(и)

  • М. СУБАЧОВ Хмельницький національний університет Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-292-2-30

Ключові слова:

рекреаційний маркетинг, відпочинок, дозвілля, таргетинг, маркетинговий шаблон, соціальна мережа, спеціалізоване програмне забезпечення моніторингу медіа повідомлень у соціальних мережах

Анотація

У статті досліджуються особливості поняття рекреаційного маркетингу та його унікальність з точки зору сучасного сьогодення. Маркетингові дослідження  у галузі рекреації стають особливо актуальними, саме на їх основі створюється низка нових послуг, брендів та продукції, спрямованих на покращення якості людського життя.

Завантаження

Опубліковано

27.05.2021