ВНУТРІШНІЙ КОНТРОЛЬ: МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ В ТУРИЗМІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-292-2-27Ключові слова:
туризм, внутрішній контроль, туристичний ринок, ризики, процедури контролю, туроператор, турагентАнотація
Особливості ведення туристичного бізнесу породжують внутрішньофірмові ризики. Своєчасна оцінка впливу ризиків дозволяє уникнути штрафних санкцій. Внутрішньому контролю в туризмі притаманні свої характерні риси. Найважливішим напрямком ризик-орієнтованого контролю є перевірка і оцінка ризиків інвестиційно-інноваційної діяльності. Звертається увага на вибір і розробку підприємством туризму власних методик внутрішнього контролю. Розроблено рекомендації з перевірки основних напрямків діяльності підприємств туризму. Серед процедур контролю визначено документальне оформлення, підтвердження відповідності між документами, санкціонування угод і операцій, розмежування повноважень та ротація обов'язків, фактична наявність, звіряння даних, нагляд і перевірка комп'ютерної обробки інформації.
Запропонована методика дозволяє логічно поетапно, взаємопов'язано і детально перевіряти діяльність туристичного підприємства, інтерпретувати і аналізувати вплив ризиків на фінансові результати, вносити коригування, виробляти рекомендації щодо попередження ризиків.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Н. ПЕТРЕНКО, О. ЛЕВЧЕНКО, Т. МАГНУШЕВСЬКА, О. ДМУХОВСЬКА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

