МІСЦЕ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СТРАТЕГІЧНОМУ МАРКЕТИНГУ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ «NETFLIX»
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-342-3(1)-44Ключові слова:
стратегічний маркетинг, інноваційна діяльність, розвиток, стратегія підприємства, конкурентоспроможністьАнотація
У статті досліджено місце інноваційної діяльності в стратегічному маркетингу та роль стратегічного управління у формуванні конкурентних переваг підприємства в умовах цифрової трансформації. Особлива увага приділена ключовим стадіям інноваційного процесу та показникам ефективності інноваційної діяльності. На прикладі компанії «Netflix» проаналізовано інноваційну діяльність компанії та вплив інноваційних стратегій на неї. Визначено ключові чинники успішного стратегічного управління.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Анастасія КУЩ, Костянтин ЛАТИШЕВ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

