МІСЦЕ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СТРАТЕГІЧНОМУ МАРКЕТИНГУ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ «NETFLIX»

Автор(и)

  • Анастасія КУЩ Кременчуцький національний університет управління імені Михайла Остроградського Автор
  • Костянтин ЛАТИШЕВ Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського Автор https://orcid.org/0000-0003-2645-1902

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-342-3(1)-44

Ключові слова:

стратегічний маркетинг, інноваційна діяльність, розвиток, стратегія підприємства, конкурентоспроможність

Анотація

У статті досліджено місце інноваційної діяльності в стратегічному маркетингу та роль стратегічного управління у формуванні конкурентних переваг підприємства в умовах цифрової трансформації. Особлива увага приділена ключовим стадіям інноваційного процесу та показникам ефективності інноваційної діяльності. На прикладі компанії «Netflix» проаналізовано інноваційну діяльність компанії та вплив інноваційних стратегій на неї. Визначено ключові чинники успішного стратегічного управління.

Завантаження

Опубліковано

14.05.2025

Як цитувати

КУЩ, А., & ЛАТИШЕВ, К. (2025). МІСЦЕ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СТРАТЕГІЧНОМУ МАРКЕТИНГУ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ «NETFLIX». Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 342(3(1), 312-316. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-342-3(1)-44