ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-292-2-15Ключові слова:
інновації, стратегія, готельна сфера, планування, організаційно-економічний механізм управління інноваційною діяльністюАнотація
У статті розглянуто сутність та класифікацію інновацій в готельній сфері. Визначено передумови та перешкоди впровадження інновацій в сферу гостинності. Організаційно-економічний механізм управління інноваційною діяльністю готельного господарства – це система принципів, функцій, методів, інструментів, стратегій, а також нормативно-правове забезпечення, метою якого є ефективне проведення інноваційної політики підприємства для покращення його конкурентоспроможності на ринку та якості послуг. Визначено принципи управління інноваційною діяльністю в готельній сфері: оцінка ефективності інновацій, безперервність, комплексність, сталість, безпечність, системність, відповідність потребам зацікавлених осіб. Наведено методи управління інноваційною діяльністю: економічне стимулювання, соціально-психологічні та організаційно-правові. Кожне підприємство залежно від власних можливостей вибирає свою стратегію інноваційної діяльності. Розкрито інноваційні стратегії готельного господарства.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Г. ІЛЬНИЦЬКА-ГИКАВЧУК (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

