ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОЇ СКЛАДОВОЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-330-32Ключові слова:
діджиталізація, публічне управління, взаємодія, комунікація в публічному управлінні, цифрова трансформація, цифровізаціяАнотація
Завдяки розвитку технологій та швидкому цифровому прогресу у сучасному світі органи публічної влади мають можливість постійно покращувати якість надаваних послуг через застосування діджиталізації, як інструменту підвищення результативності комунікативної складової, у своїй діяльності. Дослідження особливостей процесу діджиталізації саме у сфері публічного управління та спроможність максимально використовувати її можливості є важливим кроком у покращенні якості публічних послуг та розвитку України як сучасної європейської держави.
Можливість застосування інструментів діджиталізації на різних рівнях публічної комунікації з’явилася завдяки поєднанню технологічного розвитку з потребами суспільства. Виокремлено один з ключових аспектів цього процесу – впровадження електронних сервісів та онлайн-платформ для забезпечення доступності та зручності отримання послуг громадянами.
За результатами дослідження виокремлено провідні технології цифровізації, які використовуються в публічному управлінні для надання публічних послуг. Окреслено проблемні питання та ризики процесу диджиталізації комунікативної складової в діяльності органів публічної влади.