ФОРМУВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ВІТЧИЗНЯНИХ БІЗНЕС-ОРГАНІЗАЦІЙ ЯК РОЗВИТОК СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • О. ГАРАФОНОВА ДЗВО «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» Автор https://orcid.org/0000-0002-4740-7057
  • Л. ПОЛІЩУК Київський національний університет культури і мистецтв Автор https://orcid.org/0000-0002-4572-7647
  • Л. ДИХНИЧ Київський національний університет культури і мистецтв Автор https://orcid.org/0000-0003-1778-7551
  • І. ЯЩЕНКО Київський університет культури Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-292-2-7

Ключові слова:

управління якістю, харчова галузь України, бізнес-організації, потенціал розвитку

Анотація

У статті представлено сучасні підходи до процесів сертифікації системи менеджменту якості в контексті формування потенціалу якості в бізнес-організаціях. Сформоване аналітичне підґрунтя, що є основою перспективного розвитку харчової галузі та бізнес-організацій в умовах діджиталізації. Особливістю ефективної діяльності бізнес-організацій харчової галузі України є перспективність розвитку харчової галузі в цілому.

Завантаження

Опубліковано

27.05.2021

Як цитувати

ГАРАФОНОВА, О., ПОЛІЩУК, Л., ДИХНИЧ, Л., & ЯЩЕНКО, І. (2021). ФОРМУВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ВІТЧИЗНЯНИХ БІЗНЕС-ОРГАНІЗАЦІЙ ЯК РОЗВИТОК СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 292(2), 40-47. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-292-2-7