ОСОБЛИВОСТІ АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-340-91Ключові слова:
конкурентні переваги, невизначеність, стратегічний аналіз, адаптивне управління, стратегічне планування, інноваціїАнотація
У статті розглянуто основні аспекти аналізу конкурентних переваг підприємства в умовах постійної ринкової невизначеності. Описано значення стратегічного управління та необхідність адаптації підприємств до змін. Особлива увага приділена практиці використання інструментів стратегічного аналізу, які доцільно використовувати під час аналізу конкурентних переваг, а також оцінці їх переваг, недоліків та обмежень. Запропоновані рекомендації щодо посилення конкурентних позицій підприємств у мінливому ринковому середовищі. Доведено, що підприємства, які готові адаптувати свої стратегії, інвестувати в інновації та активно аналізувати зовнішнє середовище, мають більше шансів на успіх в умовах невизначеності. Визначено, що більшість з наведених ризиків пов’язані з невизначеністю та недостатнім володінням інноваційних компонентів. Системний підхід до управління конкурентними перевагами є ключовим фактором для забезпечення стійкості і розвитку підприємства на сучасному ринку.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Михайло БРІЛЬ, Єлизавета ШМАЛЬКО (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.