ПОБУДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ В ІНТЕРНЕТ СЕРЕДОВИЩІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-340-76Ключові слова:
поведінка споживачів, покупки в Інтернеті, маркетингова стратегія on-line, ількісні маркетингові дослідження, цифрова рекламаАнотація
Статтю колективу авторів присвячено дослідженню зміни стратегії поведінки споживачів в Інтернеті. Основний часовий лаг для аналізу - період проведення військових дій в Україні. Проте, деякі закономірності у динаміці аналізувалися і у період COVID-19. Визначено ряд факторів, які є ключовими індикаторами поведінки споживачів в Інтернеті. Констатовано, що велика кількість покупців при виборі товарів довіряють якості відомого бренду. Встановлено, що за аналізом формування кошика клієнта на сайті, можна визначити, чи була покупка імпульсивною. Визначено очікування клієнта в on-line магазинах, які базуються на тому, що цінова політика в Інтернеті буде сприятливіша, ніж у фізичних магазинах. Зроблено припущення, що період війни змінив модель поведінки споживачів на вітчизняному ринку. Наголошено на тому, що учасники ринку товарів і послуг почали вести більш мінімалістичний спосіб життя. Було проведено, в межах наукових розвідок, кількісне дослідження зміни поведінки споживачів. Отримано результати про алгоритми формування маркетингової стратегії поведінки споживачів в Інтернет середовищі. Висунуто і підтверджено гіпотезу про те, що клієнти перед покупкою товарів on-line вивчають вартісні і кількісні показники товарів. Підтверджено, за результатами опрацьованих відповідей респондентів, гіпотезу про те, що цифрова реклама стимулює покупки. Визначено також, що зручність є головним пріоритетом при купівлі товарів і послуг в Інтернет середовищі.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Світлана ХРУПОВИЧ, Неля ІВАНЕЧКО, Павло НАМІСНЯК (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.