ПОБУДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ В ІНТЕРНЕТ СЕРЕДОВИЩІ

Автор(и)

  • Світлана ХРУПОВИЧ Західноукраїнський національний університет Автор https://orcid.org/0000-0001-8439-6505
  • Неля ІВАНЕЧКО Західноукраїнський національний університет Автор https://orcid.org/0000-0002-7444-0717
  • Павло НАМІСНЯК Західноукраїнський національний університет Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-340-76

Ключові слова:

поведінка споживачів, покупки в Інтернеті, маркетингова стратегія on-line, ількісні маркетингові дослідження, цифрова реклама

Анотація

Статтю колективу авторів присвячено дослідженню зміни стратегії поведінки споживачів в Інтернеті. Основний часовий лаг для аналізу  - період проведення військових дій в Україні. Проте, деякі закономірності у динаміці аналізувалися і у період COVID-19. Визначено ряд факторів, які є ключовими індикаторами поведінки споживачів в Інтернеті. Констатовано, що велика кількість покупців при виборі товарів довіряють якості відомого бренду. Встановлено, що за аналізом формування кошика клієнта на сайті, можна визначити, чи була покупка імпульсивною. Визначено очікування клієнта в on-line магазинах, які базуються на тому, що цінова політика в Інтернеті буде сприятливіша, ніж у фізичних магазинах. Зроблено припущення, що період війни змінив модель поведінки споживачів на вітчизняному ринку. Наголошено на тому, що учасники ринку товарів і послуг почали вести більш мінімалістичний спосіб життя.  Було проведено, в межах наукових розвідок, кількісне дослідження зміни поведінки споживачів. Отримано результати про алгоритми формування маркетингової стратегії поведінки споживачів в Інтернет середовищі. Висунуто і підтверджено гіпотезу про те, що клієнти перед покупкою товарів on-line вивчають вартісні і кількісні показники товарів. Підтверджено, за результатами опрацьованих відповідей респондентів, гіпотезу про те, що цифрова реклама стимулює покупки. Визначено також, що зручність є головним пріоритетом при купівлі товарів і послуг в Інтернет середовищі.

Завантаження

Опубліковано

27.03.2025

Як цитувати

ХРУПОВИЧ, С., ІВАНЕЧКО, Н., & НАМІСНЯК, П. (2025). ПОБУДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ В ІНТЕРНЕТ СЕРЕДОВИЩІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 340(2), 484-488. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-340-76