БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇХ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-340-73Ключові слова:
економічний розвиток, конкурентоспроможність, бізнес-планування, торговельне підприємствоАнотація
У даній статті досліджено роль бізнес-планування діяльності торговельних підприємств в забезпеченні їх конкурентоспроможності. Визначено особливості планування діяльності торговельного підприємства. За результатами проведеного дослідження встановлено, що бізнес-планування відіграє ключову роль у забезпеченні конкурентоспроможності торговельних підприємств, оскільки дозволяє не лише визначити стратегію розвитку, але й ефективно управляти ресурсами, адаптуватися до змін ринку та досягати поставлених цілей.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Ольга ГАРВАТ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.