БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇХ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-340-73

Ключові слова:

економічний розвиток, конкурентоспроможність, бізнес-планування, торговельне підприємство

Анотація

У даній статті досліджено роль бізнес-планування діяльності торговельних підприємств в забезпеченні їх конкурентоспроможності. Визначено особливості планування діяльності торговельного підприємства. За результатами проведеного дослідження встановлено, що бізнес-планування відіграє ключову роль у забезпеченні конкурентоспроможності торговельних підприємств, оскільки дозволяє не лише визначити стратегію розвитку, але й ефективно управляти ресурсами, адаптуватися до змін ринку та досягати поставлених цілей.

Завантаження

Опубліковано

27.03.2025

Як цитувати

ГАРВАТ, О. (2025). БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇХ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 340(2), 466-470. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-340-73