МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ЦИФРОВИХ ПРОДУКТІВ У СФЕРІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОСЛУГ НА ЕТАПІ РОЗВИТКУ ІНДУСТРІЇ 5.0
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-340-75Ключові слова:
цифровий продукт, якість, маркетингове управління якістю, інформаційні послуги, Індустрія 5.0Анотація
У статті обґрунтовано перехід від Індустрії 4.0 та визначено основні тенденції розвитку Індустрії 5.0. Аргументовано необхідність підвищення якості цифрових продуктів у сфері інформаційних послуг для забезпечення їхньої конкурентоспроможності на ринку. Визначено необхідність маркетингового управління якістю цифрових продуктів у сфері інформаційних послуг як інструменту задоволення очікувань користувачів. Охарактеризовано шлях створення цифрового продукту, визначено показники та методи оцінювання його якості, проаналізовано застосовувані маркетингові інструменти на прикладі діяльності компанії Stfalcon.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Анатолій ТЕЛЬНОВ, Світлана РЕШМІДІЛОВА, Вадим КУЛАЦЬКИЙ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.