ТОВАРОЗНАВЧІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АСОРТИМЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-340-46Ключові слова:
інформація, інформаційне забезпечення, товарознавчі аспекти, товарознавча ідентифікація, асортиментні позиціїАнотація
У даній статті автори визначають роль і завдання інформаційного забезпечення асортиментних позицій та процесу їх управління, а також виокремлюють місце товарознавчих аспектів інформаційного забезпечення асортиментних позицій. Автори наводять залежність ефективності торговельної та посередницько-збутової діяльності від якості та повноти інформаційного забезпечення асортиментних позицій, як джерела релевантної інформації щодо їх особливостей та правил поводження з ними.
Також у статті авторами здійснено короткий аналіз основних джерел інформаційного забезпечення асортиментних позицій.
На основі проведеного аналізу авторами запропоновано, з метою удосконалення та підвищення якості інформаційного забезпечення асортиментних позицій та асортиментної політики торговельного підприємства в цілому, використовувати інформацію товарознавчої ідентифікації товарів.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Сергій ДРАЖНИЦЯ, Євген КАЛІНСЬКИЙ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.