ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-340-4Ключові слова:
зовнішньоекономічна діяльність, планування, стратегія, управлінняАнотація
В статті опрацьовано итання щодо необхідності стратегічного планування у зовнішньоекономічній діяльності підприємств та обґрунтована його актуальність. Розглянуто сутність, види, мету, зміст процесу планування у сфері зовнішньоекономічної діяльності. Проаналізовано думку різних авторів щодо змістовного наповнення складових процесу планування. Розглянуто трактування поняття «стратегія» різними авторами, визначено особливості, спільність думок та можливість адаптації зазначеного поняття до зовнішньоекономічної діяльності. Сформовано авторське визначення поняття «зовнішньоекономічна стратегія підприємства». Проаналізовано підходи до вибору та формування стратегічного профілю підприємств у міжнародному бізнесі. Розглянуто стратегічне планування, як організаційне втілення стратегії зовнішньоекономічної діяльності. Визначено етапність та зміст процесу формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Сформовано перелік та коротку характеристику можливих для впровадження стратегій зовнішньоекономічної діяльності. Зроблено висновки дослідження та визначено перспективи подальших досліджень.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Ніла ТЮРІНА, Наталія КАРВАЦКА, Тетяна НАЗАРЧУК, Андрій ПЕТЯК (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.