МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В СИСТЕМІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-340-2Ключові слова:
маркетинг, інвестиції, інвестиційна діяльність, підприємство, територіальна громада, маркетинговий менеджмент, підприємства, омніканальний маркетингАнотація
В статті висвітлено актуальність впровадження маркетингового менеджменту в систему інвестиційної діяльності територіальних громад. Сучасні виклики, зокрема скорочення державного фінансування, змушують громади зосереджуватись на створенні ефективного бренду та залученні інвесторів через комплексний підхід, який поєднує аналітику, планування, просування та оцінку результатів. У статті розглянуто складові маркетингового менеджменту, які сприяють підвищенню конкурентоспроможності громад, формуванню привабливого іміджу, забезпеченню сталого розвитку та поліпшенню рівня життя населення. В статті зроблено акцент на ролі омніканального маркетингу як інструменту залучення інвестицій і підкреслюється значення інтегрованих стратегій у формуванні сприятливого інвестиційного клімату.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Іван БЛАГУН, Людмила ГРИНЕВИЧ, Марія ДИХА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.