ПАРТНЕРСЬКИЙ МАРКЕТИНГ: СЕКРЕТ УСПІХУ У ВЗАЄМОВИГІДНИХ ВІДНОСИНАХ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-340-1Ключові слова:
партнерський маркетинг, партнерські відносини, цифровізація, інструменти, завдання, принципи, підприємство, пропозиції розвитку, електронна комерціяАнотація
Партнерський маркетинг завдячуючи стрімкому розвитку соціальних мереж та електронної комерції набув нової популярності, відкриваючи великі можливості для підприємців та контент-мейкерів. У статті авторами розглянуто основні концепції, переваги та ключові елементи партнерського маркетингу. Зокрема, проаналізовано ключові статистичні показники змін в партнерському маркетингу, приклади використання моделей співпраці в партнерському маркетингу. Авторами виокремлено основні інструменти партнерського маркетингу, представлено їх різновиди та формати використання. Надано пропозиції щодо розвитку партнерського маркетингу для вітчизняних суб’єктів господарювання.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Віталій ШАРКО, Тетяна ЯНЧУК, Вікторія КРИВЕЩЕНКО (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.