ПАРТНЕРСЬКИЙ МАРКЕТИНГ: СЕКРЕТ УСПІХУ У ВЗАЄМОВИГІДНИХ ВІДНОСИНАХ

Автор(и)

  • Віталій ШАРКО Вінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУ Автор https://orcid.org/0000-0001-5830-8911
  • Тетяна ЯНЧУК Донецький національний університет ім. Василя Стуса Автор
  • Вікторія КРИВЕЩЕНКО Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана Автор https://orcid.org/0000-0002-2375-9664

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-340-1

Ключові слова:

партнерський маркетинг, партнерські відносини, цифровізація, інструменти, завдання, принципи, підприємство, пропозиції розвитку, електронна комерція

Анотація

Партнерський маркетинг завдячуючи стрімкому розвитку соціальних мереж та електронної комерції набув нової популярності, відкриваючи великі можливості для підприємців та контент-мейкерів. У статті авторами розглянуто основні концепції, переваги та ключові елементи партнерського маркетингу. Зокрема, проаналізовано ключові статистичні показники змін в партнерському маркетингу, приклади використання моделей співпраці в партнерському маркетингу. Авторами виокремлено основні інструменти партнерського маркетингу, представлено їх різновиди та формати використання. Надано пропозиції щодо розвитку партнерського маркетингу для вітчизняних суб’єктів господарювання.

Завантаження

Опубліковано

03.04.2025

Як цитувати

ШАРКО, В., ЯНЧУК, Т., & КРИВЕЩЕНКО, В. (2025). ПАРТНЕРСЬКИЙ МАРКЕТИНГ: СЕКРЕТ УСПІХУ У ВЗАЄМОВИГІДНИХ ВІДНОСИНАХ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 340(2), 12-18. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-340-1