ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ РОБОТОДАВЦЯ НА РИНКУ ПРАЦІ

Автор(и)

  • Н. САМОЛЮК Національний університет водного господарства та природокористування Автор https://orcid.org/0000-0001-8693-8558
  • Г. МІЩУК Національний університет водного господарства та природокористування Автор https://orcid.org/0000-0003-4520-3189
  • В. МІЩУК Національний університет водного господарства та природокористування Автор https://orcid.org/0000-0003-3626-5652

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-296-4-24

Ключові слова:

ринок праці, роботодавець, працівник, бренд роботодавця, HR-бренд, ціннісна пропозиція роботодавця

Анотація

Аргументовано необхідність розробки ціннісної пропозиції роботодавця, зорієнтованої на потреби та уподобання різних цільових груп для розвитку сильного бренду та збільшення привабливості та конкурентоспроможності компанії на ринку праці. Розглянуто основні фактори привабливості роботодавців та систематизовано критерії, що впливають на рішення щодо працевлаштування. Проведено опитування з метою визначення пріоритетності складових бренду роботодавця за гендерною ознакою. Доведено, що релевантна ціннісна пропозиція є одним з стратегічних напрямків діяльності компанії щодо залучення нових та збереження уже наявних працівників.

Завантаження

Опубліковано

28.06.2021

Як цитувати

САМОЛЮК, Н., МІЩУК, Г., & МІЩУК, В. (2021). ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ РОБОТОДАВЦЯ НА РИНКУ ПРАЦІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 296(4), 147-155. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-296-4-24