ПЛАНУВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАНА СВІТОВОМУ РИНКУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-296-4-12Ключові слова:
конкуренція, конкурентоспроможність підприємства, світовий ринок, зовнішньоекономічна діяльність, плануванняАнотація
На сучасному етапі ринкових відносин конкуренція відіграє надзвичайно велику роль не тільки як головний чинник розвитку окремих підприємств, а й цілих країн. Стрімкі процеси глобалізації дають змогу розширити ринки збуту, проте не кожна компанія може конкурувати з іншими фірмами на зовнішньому ринку.
У статті досліджено поняття «конкуренція» та «конкурентоспроможність підприємства» на зовнішніх ринках. Оскільки на сьогоднішній день у сучасному світі конкуренція є рушійною силою будь-якої економіки країни, без неї неможливе існування та розвиток економіки взагалі. Успіх будь-якого підприємства залежить від вміння вести конкурентну боротьбу на ринку товарів чи послуг.
В період процесів глобалізації та інтеграції в міжнародному просторі все більшого значення для підприємств, які здійснюють зовнішньоекономічну діяльність, набуває формування раціональної послідовності планування такої діяльності. Такий вид управлінської діяльності сприяє одержанню додаткового прибутку за рахунок використання переваг міжнародної праці та міжнародної інтеграції, а також визначенню перспектив і можливих варіантів розвитку зовнішньоекономічної діяльності організацій. Саме тому технологія планування зовнішньоекономічної діяльності сьогодні стає особливо актуальною. В статті розглянуто чинники впливу на планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства, досліджено теоретичні основи планування, запропоновано шляхи покращення планування зовнішньоекономічної діяльності підприємстві для підвищення конкурентоспроможності.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Ю. КРАВЧИК (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

