МАРКЕТИНГОВЕ СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, ЦІНОУТВОРЕННЯ, МАРКЕТИНГ ПОДІЙ У СФЕРІ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ НА ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-52Ключові слова:
маркетингове планування, стратегії, ціноутворення, маркетинг подій, енергозбереження, високотехнологічні підприємстваАнотація
Досліджено теоретико-методичні складові маркетингового стратегічного планування, ціноутворення, організація маркетингу подій у сфері енергозбереження на високотехнологічних підприємствах. Визначено, що бюджетування маркетингових комунікацій з урахуванням комплексного застосування нетрадиційних інструментів маркетингових комунікацій, методів ціноутворення, що орієнтуються на попит і конкуренцію, сприяє доброму навчанню і роз’ясненню соціальним і економічним агентам, владі, громадськості доцільності застосування інноваційних енергозберігаючих технологій на базі альтернативних джерел енергії. Встановлено, що маркетингові енергоощадні цінності високотехнологічних підприємств полягають у формуванні маркетингових цінностей для споживачів, що створює конкурентні переваги у швидшому і повнішому задоволенні споживчих потреб. Виокремлені маркетингові комунікаційні мотиваційні і поведінкові складові діяльності високотехнологічних підприємств. Проаналізовано маркетингову діяльність ПП «БІЗОН-ТЕХ 2006», що має багаторічний досвід роботи на аграрному ринку України, входить до ТОП-3 найбільших дистрибʼюторів насіння, добрив.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 С. КАСЯН (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

