СТРАТЕГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО У ФОРМУВАННІ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ МАЛОГО БІЗНЕСУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-41

Ключові слова:

малі підприємства, ресторанне господарство, стратегія конкуренції, стратегії партнерства

Анотація

В умовах пандемічної кризи збільшується рівень невизначеності бізнес-умов діяльності малих підприємств. Проаналізовано досвід роботи, застосування варіантів стратегічного розвитку та конкуренції малих підприємств, що здійснюють діяльність у забезпеченні стравами і напоями на регіональному ринку в умовах пандемії. Визначено, що підходи до формування стратегії конкуренції малого бізнесу у забезпеченні стравами і напоями мають враховувати ті можливості, що надає стратегічне партнерство. Розглянуто сутність стратегічного партнерства як складової стратегії конкуренції малих підприємств. Зазначено, що основою стратегії партнерства у реалізації стратегії конкуренції є компліментарність та синергізм. Аргументовано необхідність впровадження стратегічного партнерства у стратегічний набір малого підприємства. Визначено доцільні варіанти реалізації стратегії партнерства.

Завантаження

Опубліковано

04.10.2021

Як цитувати

СОКИРНИК, І. (2021). СТРАТЕГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО У ФОРМУВАННІ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ МАЛОГО БІЗНЕСУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 298(5(1), 232-237. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-41