ПИТАННЯ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-32Ключові слова:
маркетинговий комплекс, промислове підприємство, зовнішнє середовищеАнотація
У цй статті розглянуті питання щодо удосконалення комплексу маркетингу промислового підприємства, з метою стабілізації його діяльності та зміцнення конкурентних позицій. Запропоновано вдосконалення комплексу маркетингу промислового підприємства на основі формування заходів, які забезпечать дієву підтримку вітчизняних підприємств у складних економічних умовах. Одним з напрямів вдосконалення діяльності підприємства є зміна моделі «4P» на модель комплексу маркетингу «5Р» п’ятим інструментарієм є персонал («Personal»). На основі проведеного дослідження було здійснено оцінку впливу факторів зовнішнього середовища за моделлю маркетингового комплексу «4P». В результаті було встановлено, що досліджуване підприємство має низку конкурентних переваг, але ці конкурентні переваги не є дієвими без збереження висококваліфікованих кадрів, оскільки через нестабільність діяльності підприємства, постійні перепади виробництва, простої, відбувається скорочення робітників чи добровільна міграція робітничої сили. Розглянуто еволюцію комплексу маркетингу залежно від впливу факторів маркетингового середовища. Практична значимість проведеного у статті дослідження полягає в тому, що використання рекомендацій та напрямів вдосконалення маркетингового комплексу промислового підприємства забезпечать стабілізацію його діяльності на ринку від наслідків впливу регресивних зовнішніх факторів.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 О. МОРОЗ, К. ЛАТИШЕВ, О. ЗБИРАННИК (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

