МЕТОДОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ МАШИНОБУДУВАННЯ НА ЗАСАДАХ ЦІННІСНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • АЛЬОНА ПЛЯСКИНА Херсонський національний технічний університет Автор
  • ТЕТЯНА ЯКИМЧУК Херсонський національний технічний університет Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-22

Ключові слова:

розвиток, розвиток підприємства, методологія, ціннісні компетенції, глобалізація

Анотація

В умовах конкуренції домінантою їх формування є стратегія підприємства, що є результатом стратегічного управління. Нова парадигма формування стратегії розвитку підприємства визначає, що основний зміст його стратегічної поведінки полягає у здатності оперативно реагувати на зміни умов зовнішнього середовища з відповідним коригуванням цих завдань. В умовах глобалізації стає важливим посилення конкурентоспроможності у всіх видах діяльності, що дозволяє компанії своєчасно переорієнтуватися та співвіднести свій стратегічний набір відповідно до нових умов діяльності. Між ступенем адаптації підприємств і конкурентоспроможністю існує прямий і нерозривний зв'язок.

Встановлено, що ефективна стратегія розвитку сприяє швидкому пристосуванню підприємств до зміни середовища та умов глобалізації, і навпаки, розвиток глобалізаційних процесів дозволяє підтримувати конкурентний рівень підприємлива. В роботі стратегія розвитку підприємства розглянута як концепція і система заходів, скерованих на досягнення конкурентної переваги. Отже,  розробка ефективної стратегії для всіх підприємств є важливою необхідністю і має безперечну практичну цінність. Проте, не можна не відмітити складність вибору оптимальної стратегії з усього різноманіття стратегій за умов врахування всіх важливих аспектів. Говорячи про вибір та доцільність стратегії, важливо згадати про ланцюг формування вартості продукту підприємства. Це надає підприємству можливість відповісти на життєво важливі питання: де функціонувати (у якій галузі або на яких ринках), як розподілити ресурси, як ефективно конкурувати з іншими підприємствами, як стабільно розвиватись у майбутньому.

Завантаження

Опубліковано

04.10.2021

Як цитувати

ПЛЯСКИНА, А., & ЯКИМЧУК, Т. (2021). МЕТОДОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ МАШИНОБУДУВАННЯ НА ЗАСАДАХ ЦІННІСНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 298(5(1), 136-140. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-22