ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЧОЮ ПРОГРАМОЮ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-20Ключові слова:
виробнича програма, план виробництва, алгоритм формування виробничої програми, маркетингові дослідження, оптимізація виробничої програмиАнотація
У статті досліджено сутність поняття «виробнича програма», проведено критичний аналіз попередніх публікацій та джерел і надане авторське визначення поняття «виробнича програма». Висвітлено алгоритм формування виробничої програми та вимоги до її формування. Наведено особливості діяльності підприємств харчової промисловості та вплив цих особливостей на формування виробничої програми бізнес-організацій даної галузі. На основі джерел отримання згруповано методи отримання маркетингової інформації, які можуть використовуватися в процесі дослідження зовнішнього середовища бізнес-організації в процесі формування виробничої програми та представлено методи оптимізації виробничої програми.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 В. ДАНИЛЮК, А. КОСТРОМІН (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

