ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

Автор(и)

  • М. ГАРАСИМЛЮК Львівський національний університет імені Івана Франка Автор https://orcid.org/0000-0003-1089-1217
  • О. ДАЦІВ Львівський національний університет імені Івана Франка Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-8

Ключові слова:

ресторанне обслуговування, комунікації, компетенції, професійна поведінка, стратегічне управління

Анотація

Статтю присвячено окресленню шляхів удосконалення системи управління персоналом у площині корпоративного розвитку підприємств ресторанного господарства, що включає впровадження інноваційних технологій ресторанного обслуговування, програми навчання працівників, забезпечення кар’єрного зростання для кращих працівників. Запропоновано звертати увагу на управління процесами комунікації з клієнтами, вироблення професійної поведінки в конфліктних ситуаціях. Мотиваційні програми запропоновано орієнтувати на формування у працівників бажання опановувати нові знання та навички. Запропоновано розробляти стратегії розвитку персоналу та диференціювати за стратегічними і тактичними цілями. Запропоновано запровадження системи ключових показників ефективності діяльності працівників. До оцінювання ефективності управління персоналом запропоновано включити компетенційні та ціннісні характеристики, резервів зростання виробничої та соціальної ефективності. Подальші дослідження варто спрямовувати на дослідження управління клієнтоорієнтованістю персоналу.

Завантаження

Опубліковано

04.10.2021

Як цитувати

ГАРАСИМЛЮК, М., & ДАЦІВ, О. (2021). ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 298(5(1), 47-51. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-8