ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-8Ключові слова:
ресторанне обслуговування, комунікації, компетенції, професійна поведінка, стратегічне управлінняАнотація
Статтю присвячено окресленню шляхів удосконалення системи управління персоналом у площині корпоративного розвитку підприємств ресторанного господарства, що включає впровадження інноваційних технологій ресторанного обслуговування, програми навчання працівників, забезпечення кар’єрного зростання для кращих працівників. Запропоновано звертати увагу на управління процесами комунікації з клієнтами, вироблення професійної поведінки в конфліктних ситуаціях. Мотиваційні програми запропоновано орієнтувати на формування у працівників бажання опановувати нові знання та навички. Запропоновано розробляти стратегії розвитку персоналу та диференціювати за стратегічними і тактичними цілями. Запропоновано запровадження системи ключових показників ефективності діяльності працівників. До оцінювання ефективності управління персоналом запропоновано включити компетенційні та ціннісні характеристики, резервів зростання виробничої та соціальної ефективності. Подальші дослідження варто спрямовувати на дослідження управління клієнтоорієнтованістю персоналу.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 М. ГАРАСИМЛЮК, О. ДАЦІВ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

