ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОПТИМІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ОПЕРАТОРІВ РИНКУ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-338-65Ключові слова:
інноваційні технології, оптимізація, ринок органічної продукції, digital-маркетинг, конкурентоспроможність, маркетингова стратегія, інструменти просування, маркетингова ефективністьАнотація
У статті дослідження зосереджено на оптимізації маркетингової стратегії операторів ринку органічної продукції на засадах впровадження інноваційних технологій, як важливого інструменту підвищення їх конкурентоспроможності в умовах цифровізації економіки та змінних ринкових викликів. Досліджені переваги та недоліки використання інноваційних технологій у маркетинговій діяльності операторів органічного ринку. Розглянуто найбільш ефективні маркетингові стратегії які використовуються на ринку органічної продукції, які базуються на специфіці ринку органічних продуктів, де особлива увага приділяється органічності, якості продукції, прозорості виробничих процесів і відповідальності перед споживачами. На основі проведених досліджень сформовано інноваційні технології для оптимізації маркетингових стратегій на ринку органічної продукції. Особлива увага приділяється таким напрямам та технологіям: цифровий маркетинг і автоматизація, e-commerce та мобільні додатки, блокчейн, інноваційні підходи до реклами, сталий маркетинг, інтернет речей (IoT).
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Наталія САВИЦЬКА, Еліна ПАХУЧА, Анна БОНДАРЕНКО (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.