СТРАТЕГІЇ КРЕАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ДЛЯ АДАПТАЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЙ В УМОВАХ ВІЙНИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-336-108Ключові слова:
креативний менеджмент, креативність, персонал, стратегія, стратегічна політика, адаптація, організації, людський капіталАнотація
У статті надано концептуальні характеристики креативного менеджменту як інструменту, що дозволяє сформувати набір управлінських рішень, за допомогою яких вдається розробляти нові бізнес-ідеї та вдало їх реалізовувати, коли у зовнішньому середовищі організації характерне збільшення викликів та загроз. Обґрунтовано необхідність впровадження вітчизняними організаціями стратегічного підходу при налагодженні креативного менеджменту, орієнтирами якого слід розглядати розвиток людського капіталу та налагодження інтелектуально-кадрового забезпечення, що все більше складно досягнути в умовах війни. Визначено систему цілей та завдань стратегічної політики розвитку креативного менеджменту, які потребують врахування вітчизняними організаціями для адаптації до умов війни. Узагальнено методи навчання персоналу як елементи стратегії креативного менеджменту для адаптації організацій в умовах війни.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Вікторія БІЛИК, Віра ШПИЛЬОВА, Назарій ЧОРНИЙ, Оксана КОЛОМІЄЦЬ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.