СТРАТЕГІЇ КРЕАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ДЛЯ АДАПТАЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЙ В УМОВАХ ВІЙНИ

Автор(и)

  • Вікторія БІЛИК Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького Автор https://orcid.org/0000-0002-1809-0804
  • Віра ШПИЛЬОВА Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького Автор https://orcid.org/0000-0003-3210-5459
  • Назарій ЧОРНИЙ Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького Автор https://orcid.org/0009-0000-7961-5451
  • Оксана КОМПАНІЄЦЬ Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-336-108

Ключові слова:

креативний менеджмент, креативність, персонал, стратегія, стратегічна політика, адаптація, організації, людський капітал

Анотація

У статті надано концептуальні характеристики креативного менеджменту як інструменту, що дозволяє сформувати набір управлінських рішень, за допомогою яких вдається розробляти нові бізнес-ідеї та вдало їх реалізовувати, коли у зовнішньому середовищі організації характерне збільшення викликів та загроз. Обґрунтовано необхідність впровадження вітчизняними організаціями стратегічного підходу при налагодженні креативного менеджменту, орієнтирами якого слід розглядати розвиток людського капіталу та налагодження інтелектуально-кадрового забезпечення, що все більше складно досягнути в умовах війни.  Визначено систему цілей та завдань стратегічної політики розвитку креативного менеджменту, які потребують врахування вітчизняними організаціями для адаптації до умов війни. Узагальнено методи навчання персоналу як елементи стратегії креативного менеджменту для адаптації організацій в умовах війни.

Завантаження

Опубліковано

28.11.2024

Як цитувати

БІЛИК, В., ШПИЛЬОВА, В., ЧОРНИЙ, Н., & КОМПАНІЄЦЬ, О. (2024). СТРАТЕГІЇ КРЕАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ДЛЯ АДАПТАЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЙ В УМОВАХ ВІЙНИ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 336(6), 721-726. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-336-108