РОЛЬ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТОВАРІВ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-340-18Ключові слова:
диференціація товарів, маркетингова стратегія , конкурентоспроможність, позиціювання, ефективність комунікаційАнотація
У статті висвітлено роль диференціації товарів та особливості її впливу на ефективність маркетингової стратегії підприємства. На основі узагальнення підходів щодо розкриття змісту диференціації товарів, зазначено, що це один із ключових інструментів підвищення ефективності маркетингової стратегії підприємства, який дозволяє виділитися серед конкурентів, сформувати унікальну пропозицію та створити стійку лояльність споживачів. Акцентовано увагу на класифікації диференціації товарів та характеристиці її основних видів. Зазначено, що вибір конкретного виду диференціації або їх поєднання залежить від стратегічних цілей підприємства, очікувань цільової аудиторії та особливостей ринкового середовища. Визначено та охарактеризовано ключові аспекти впливу диференціації товарів на ефективність маркетингової стратегії підприємства та узагальнено її ключову роль у його діяльності в умовах змінного середовища.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Ірина АНГЕЛКО (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.