РОЛЬ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТОВАРІВ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Ірина АНГЕЛКО Інститут просторового планування та перспективних технологій НУ «Львівська політехніка» Автор https://orcid.org/0000-0003-2098-9170

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-340-18

Ключові слова:

диференціація товарів, маркетингова стратегія , конкурентоспроможність, позиціювання, ефективність комунікацій

Анотація

У статті висвітлено роль диференціації товарів та особливості її впливу на ефективність маркетингової стратегії підприємства. На основі узагальнення підходів щодо розкриття змісту диференціації товарів, зазначено, що це один із ключових інструментів підвищення ефективності маркетингової стратегії підприємства, який дозволяє виділитися серед конкурентів, сформувати унікальну пропозицію та створити стійку лояльність споживачів. Акцентовано увагу на класифікації диференціації товарів та характеристиці її основних видів. Зазначено, що вибір конкретного виду диференціації або їх поєднання залежить від стратегічних цілей підприємства, очікувань цільової аудиторії та особливостей ринкового середовища. Визначено та охарактеризовано ключові аспекти впливу диференціації товарів на ефективність маркетингової стратегії підприємства та узагальнено її ключову роль у його діяльності в умовах змінного середовища.

Завантаження

Опубліковано

27.03.2025

Як цитувати

АНГЕЛКО, І. (2025). РОЛЬ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТОВАРІВ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 340(2), 115-119. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-340-18