ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ІННОВАЦІЙНО-ОРІЄНТОВАНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГ-МЕНЕДЖМЕНТУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-338-59Ключові слова:
операційна діяльність, функціональна інтеграція, споживча цінність, бізнес-процес, продуктивність, ціннісно-орієнтоване управління, інноваціїАнотація
В роботі актуалізовано проблему підвищення ефективності і конкурентоспроможності вітчизняних промислових підприємств в умовах високої мінливості споживчих ринків. Акцентовано увагу на тому, що ключовим чинником для вирішення цієї проблеми є релевантна стратегічним цілям розвитку система інформаційного забезпечення маркетинг-менеджменту, яка дає змогу підвищувати продуктивність управлінської праці і обґрунтованість рішень. Проаналізовано і систематизовано переваги й недоліки існуючих науково-методичних підходів до інформаційного забезпечення управлінської діяльності (системного, процесного, ресурсного, інноваційного та соціально-економічного) та інформаційні технології, що призначені для підтримки ухвалення управлінських рішень в різних функціональних сферах менеджменту. Підкреслено важливість співвіднесення функціональних можливостей інформаційного забезпечення системи менеджменту із цінністю окремих структурних елементів бізнес-процесів для підтримання загальної конкурентоспроможності підприємства. З огляду на те, що в умовах високої мінливості сучасних споживчих ринків такими елементами є управління інноваціями, розробили модель інформаційного забезпечення діяльності інноваційно-орієнтованого промислового підприємства. Акцентовано на провідній ролі функції маркетингу, яка інтегрує ключові інформаційні блоки функціональних підсистем у єдине ціле, формуючи тим самим спільний інформаційний простір для ухвалення і реалізації стратегічних рішень в розрізі стратегічних цілей інноваційного розвитку підприємства. Розроблений науково-методичний підхід відповідає принципам ціннісно-орієнтованого управління та опирається на переваги функції маркетингового у роботі з масивами інформації про стан ринку і запити цільових груп споживачів. Він має універсальний характер і практичне значення для підвищення ефективності процесів діджиталізації вітчизняних підприємницьких структур.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Валентина СТАДНИК, Віталій ЙОХНА, Сергій НАСКАЛЬНИЙ, Тарас ЧЕЛІЙ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.