ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ІННОВАЦІЙНО-ОРІЄНТОВАНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГ-МЕНЕДЖМЕНТУ

Автор(и)

  • Валентина СТАДНИК Хмельницький національний університет Автор https://orcid.org/0000-0002-2095-3517
  • Віталій ЙОХНА Хмельницький національний університет Автор
  • Сергій НАСКАЛЬНИЙ Хмельницький національний університет Автор https://orcid.org/0009-0009-4958-0636
  • Тарас ЧЕЛІЙ Хмельницький національний університет Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-338-59

Ключові слова:

операційна діяльність, функціональна інтеграція, споживча цінність, бізнес-процес, продуктивність, ціннісно-орієнтоване управління, інновації

Анотація

В роботі актуалізовано проблему підвищення ефективності і конкурентоспроможності вітчизняних промислових підприємств в умовах високої мінливості споживчих ринків. Акцентовано увагу на тому, що ключовим чинником для вирішення цієї проблеми є релевантна стратегічним цілям розвитку система інформаційного забезпечення маркетинг-менеджменту, яка дає змогу підвищувати продуктивність управлінської праці і обґрунтованість рішень. Проаналізовано і систематизовано переваги й недоліки існуючих науково-методичних підходів до інформаційного забезпечення управлінської діяльності (системного, процесного, ресурсного, інноваційного та соціально-економічного) та інформаційні технології, що призначені для підтримки ухвалення управлінських рішень в різних функціональних сферах менеджменту. Підкреслено важливість співвіднесення функціональних можливостей інформаційного забезпечення системи менеджменту із цінністю окремих структурних елементів бізнес-процесів для підтримання загальної конкурентоспроможності підприємства. З огляду на те, що в умовах високої мінливості сучасних споживчих ринків такими елементами є управління інноваціями, розробили модель інформаційного забезпечення діяльності інноваційно-орієнтованого промислового підприємства. Акцентовано на провідній ролі функції маркетингу, яка інтегрує ключові інформаційні блоки функціональних підсистем у єдине ціле, формуючи тим самим спільний інформаційний простір для ухвалення і реалізації стратегічних рішень в розрізі стратегічних цілей інноваційного розвитку підприємства. Розроблений науково-методичний підхід відповідає принципам ціннісно-орієнтованого управління та опирається на переваги функції маркетингового у роботі з масивами інформації про стан ринку і запити цільових груп споживачів. Він має універсальний характер і практичне значення для підвищення ефективності процесів діджиталізації вітчизняних підприємницьких структур. 

Завантаження

Опубліковано

29.01.2025

Як цитувати

СТАДНИК, В., ЙОХНА, В., НАСКАЛЬНИЙ, С., & ЧЕЛІЙ, Т. (2025). ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ІННОВАЦІЙНО-ОРІЄНТОВАНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГ-МЕНЕДЖМЕНТУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 338(1), 395-401. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-338-59