КОМПЛЕКСНИЙ МАРКЕТИНГ У СТРУКТУРІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-77Ключові слова:
маркетинг, дослідження ринку, маркетингова діяльність, маркетингові стратегії, витрат, попит, конкуренція, реклама, комплексний маркетингАнотація
У статті розглянуто роль та функції маркетингу в управління підприємством в сучасних умовах. Показано, що маркетинг є незамінним інструментом впливу на поведінку споживачів, спрямованим на стимулювання збуту продукції, при цьому його реалізація цілком залежить від діяльності самого підприємства. Визначено основну роль, функції маркетингової діяльності та їхній вплив на підвищення ефективності функціонування підприємства.
Особлива увага приділена дослідженню значення маркетингу в управлінні виробничими підприємствами. Його розглянуто як одну з ключових функцій менеджменту та концепцію управління, що відіграє визначальну роль у забезпеченні стабільної роботи організації. Запропоновано інноваційні підходи до вдосконалення маркетингової діяльності, які можуть знайти практичне застосування в діяльності підприємств. Рекомендації спрямовані на підвищення ефективності маркетингових стратегій і покращення загального управління підприємством.
У статті досліджено роль комплексного маркетингу в управлінні підприємством, зокрема його вплив на стратегічне планування, адаптацію до змінного ринкового середовища та забезпечення конкурентоспроможності. Розглянуто інтеграцію цифрових технологій, екологічних ініціатив та інновацій у маркетингову діяльність для формування стійких конкурентних переваг. Окреслено перспективи подальших досліджень щодо використання маркетингових інструментів для довгострокового розвитку підприємств.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Олена ЦІХАНОВСЬКА, Інна СИСОЄВА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.