ЦИФРОВИЙ БРЕНДИНГ В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-338-46

Ключові слова:

чинники та етапи формування ефективної стратегії цифрового брендингу, інновації в сфері маркетингу, аудиторія, особливості цифрового бренду, новітні технології, елементи цифрового бренду, споживачі, контент, досвід, ідентичність бренду, аналітика, комунікація

Анотація

В статті автором проаналізовано основні чинники і етапи формування ефективних стратегій цифрового брендингу, враховуючи інновації в сфері маркетингу, новітні технології, вподобання аудиторії. Вивчено особливості та елементи цифрового бренду. Досліджено значення аналізу комунікацій зі споживачами та створення унікальної онлайн-ідентичності бренду для виділення серед конкурентів.

Завантаження

Опубліковано

29.01.2025