ЦИФРОВИЙ БРЕНДИНГ В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-338-46Ключові слова:
чинники та етапи формування ефективної стратегії цифрового брендингу, інновації в сфері маркетингу, аудиторія, особливості цифрового бренду, новітні технології, елементи цифрового бренду, споживачі, контент, досвід, ідентичність бренду, аналітика, комунікаціяАнотація
В статті автором проаналізовано основні чинники і етапи формування ефективних стратегій цифрового брендингу, враховуючи інновації в сфері маркетингу, новітні технології, вподобання аудиторії. Вивчено особливості та елементи цифрового бренду. Досліджено значення аналізу комунікацій зі споживачами та створення унікальної онлайн-ідентичності бренду для виділення серед конкурентів.
Завантаження
Опубліковано
29.01.2025
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Наталія ТЕРЕНТ’ЄВА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ТЕРЕНТ’ЄВА, Н. (2025). ЦИФРОВИЙ БРЕНДИНГ В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 338(1), 311-316. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-338-46