РОЗРОБКА КРИТЕРІЇВ ЗАХИЩЕНОСТІ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ В СИСТЕМАХ УПРАВЛІННЯ НАВЧАННЯМ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-338-37Ключові слова:
інформаційна безпека, системи управління навчанням, критерії захищеності, джерело загрози, освітнє середовище, стандарти безпеки, методи захисту інформаціїАнотація
У статті розглянуто основні поняття інформаційної безпеки в системах управління навчанням (Learning Management Systems, LMS); досліджено джерела загроз інформаційним ресурсам таких систем, зокрема антропогенних, техногенних та стихійних; висвітлено особливості розробки критеріїв захищеності для забезпечення надійного функціонування LMS. Здійснено аналітичний огляд найбільш поширених у світі стандартів та методологій, що застосовуються для захисту інформації в навчальних середовищах.
Це дозволило виявити переваги і недоліки сучасних підходів до розробки критеріїв захищеності інформаційних ресурсів у системах управління навчанням та запропонувати ряд рекомендацій щодо вдосконалення організації їхньої інформаційної безпеки. Особлива увага була відведена питанням конфіденційності навчальних даних, забезпеченню цілісності освітніх матеріалів і безперебійного доступу до платформ.
В цілому, можна відзначити, що створення ефективних критеріїв захищеності інформаційних ресурсів у LMS є ключовим елементом сучасного забезпечення інформаційної безпеки в освітніх структурах. Це сприяє підвищенню довіри до навчальних систем, захисту конфіденційних даних і забезпеченню сталого розвитку цифрового навчального середовища.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Світлана ЯРЕМКО, Руслан НОВИЦЬКИЙ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.