СТРАТЕГІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-338-25Ключові слова:
управління проєктами, стратегічний менеджмент, цифрова трансформація, гнучкі методології, аналітика великих даних, штучний інтелект, прогнозуванняАнотація
Стаття присвячена аналізу інтеграції управління проєктами в стратегію організаційного менеджменту, зокрема в умовах цифрової трансформації, підкреслюючи її важливість для забезпечення ефективності та адаптивності організацій. У результаті дослідження виявлено, що інтеграція управління проєктами в організаційну стратегію є критично важливою для забезпечення ефективної адаптації до цифрових змін. Встановлено, що ключовими елементами цієї інтеграції є узгодження пріоритетів проєктів з довгостроковими стратегічними цілями організації, оптимальний розподіл ресурсів, ефективний моніторинг та оцінка досягнення цілей. Окремо підкреслено використання інструментів, заснованих на штучному інтелекті та аналітиці великих даних, для автоматизації процесів і підвищення точності аналізу. У статті також розглянуто важливість поєднання гнучких методологій управління з інноваційними технологіями, що дозволяє оптимізувати проєктні процеси та забезпечувати прозорість інформаційних потоків. Дослідження також показало, що інтеграція управління проєктами в стратегію організаційного менеджменту дозволяє організаціям досягати високої конкурентоспроможності та стабільного зростання, а також забезпечує ефективну адаптацію до змін на ринку. З цією метою запропоновано комбіновану модель управління, яку можна застосовувати майбутнім командам для забезпечення адаптивності організацій до швидкозмінюваного бізнес-середовища.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Ірина ТРУНІНА, Леся САКУН, Юлія ШИШЛОВА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

