КАТЕГОРІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-338-2Ключові слова:
категорійний менеджмент, товарна категорія, підприємство, роздрібна торгівля, асортимент, мерчандайзинг, маркетингова технологія, процес управління категоріями, алгоритмАнотація
Категорійний менеджмент в підприємствах роздрібної торгівлі є одним із ефективних напрямів, який необхідно чітко визначити та впровадити щоб вийти на рівень ідеального бізнесу в торгівлі. У роботі представлені результати дослідження суті поняття «категорійний менеджмент» та «товарні категорії». Проаналізовано переваги та недоліки категорійного менеджменту підприємства роздрібної торгівлі. Запропоновано алгоритм управління товарними категоріями. Розроблена схема взаємодії торгових партнерів у процесі реалізації тактичних рішень для товарної категорії у розрізі складових комплексу маркетингу. Визначено ряд етапів щодо стимулювання продажів відповідно до даної галузі. З’ясовано, що практична цінність категорійного менеджменту полягає у тому, що він є орієнтовану на споживача маркетингову технологію управління рухом товару, що дозволяє звести воєдино організаційний, стратегічний і операційний цикл. При цьому необхідні розробки, планування, реалізації асортименту товарів для того, щоб продаж та прибуток були оптимізовані, а для потенційного клієнта створювались максимальні умови торговельного сервісу.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Віталій ШАРКО, Михайло ГАВЕНКО, Вікторія КРИВЕЩЕНКО (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.