ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВО-ЛОГІСТИЧНОЇ СЛУЖБИ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-2Ключові слова:
промислове підприємство, маркетинг, логістика, маркетингово-логістична службаАнотація
У статті представлено основні критерії взаємозв'язку маркетингу і логістики. Наводиться механізм формування маркетингово-логістичної служби на підприємстві. Сформульовано рекомендації щодо організації збалансованої маркетингово-логістичної системи на підприємстві за функціональною ознакою.
Завантаження
Опубліковано
04.10.2021
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 В. НИЖНИК, В. ШАРКО, О. ГРОМОВА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
НИЖНИК, В., ШАРКО, В., & ГРОМОВА, О. (2021). ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВО-ЛОГІСТИЧНОЇ СЛУЖБИ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 298(5(1), 12-17. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-2

