ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВО-ЛОГІСТИЧНОЇ СЛУЖБИ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • В. НИЖНИК Хмельницький національний університет Автор
  • В. ШАРКО Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ Автор https://orcid.org/0000-0001-5830-8911
  • О. ГРОМОВА Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ Автор https://orcid.org/0000-0003-3326-4742

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-2

Ключові слова:

промислове підприємство, маркетинг, логістика, маркетингово-логістична служба

Анотація

У статті представлено основні критерії взаємозв'язку маркетингу і логістики. Наводиться механізм формування маркетингово-логістичної служби на підприємстві. Сформульовано рекомендації щодо організації збалансованої маркетингово-логістичної системи на підприємстві за функціональною ознакою.

Завантаження

Опубліковано

04.10.2021

Як цитувати

НИЖНИК, В., ШАРКО, В., & ГРОМОВА, О. (2021). ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВО-ЛОГІСТИЧНОЇ СЛУЖБИ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 298(5(1), 12-17. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-2