ВАЛЮТНА СКЛАДОВА ЕКСПОРТНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(2)-28

Ключові слова:

валютний курс, конкурентоспроможність, експорт, валюта, Національний банк України, ризик

Анотація

Метою статті є аналіз впливу валют і валютних курсів на конкурентоспроможність експортної продукції українських виробників, дослідження теоретичних засад і імплементація практичних рекомендацій щодо впливу обмінних курсів на експортну діяльність підприємства з метою підвищення конкурентоспроможності експортованої продукції.

Для досягнення цієї мети були використані такі методи: теоретико-монографічний аналіз валютного курсу, статистичні методи аналізу валютного ринку України, методи порівняння тощо.

Об’єктом дослідження є валютний курс як ключова складова конкурентоспроможності експортної продукції вітчизняних виробників (на прикладі ПАТ «Монделіс Україна»).

Предметом дослідження є теоретичні основи та практичні рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності українських компаній при виході на міжнародний ринок.

Інформаційною базою статті є наукові публікації, монографії зарубіжних та українських економістів, офіційні сайти Національного банку України, Верховної Ради, Кабінету Міністрів України, Міжнародного валютного фонду тощо.

Основні наукові висновки: систематизація підходів до підвищення конкурентоспроможності експортованої ринкової продукції шляхом використання положень про волатильність валютного курсу та положень обмінного курсу в експортних контрактах; поглиблений аналіз ефективності управління конкурентоспроможністю експортної продукції;

Отримані результати можуть бути використані ПАТ «Монделіс Україна» при формуванні політики управління конкурентоспроможністю експортної продукції на міжнародних ринках, а також при визначенні стратегії конкурентоспроможності продукції.

Завантаження

Опубліковано

04.10.2021

Як цитувати

ЖУРАВКА, Ф., ГАПОНЕЦЬ, А., НЕБАБА, Н., & БОТВІНОВ, Р. (2021). ВАЛЮТНА СКЛАДОВА ЕКСПОРТНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 298(5(2), 175-179. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(2)-28