ОЦІНКА РОЗВИТКУ ФУНКЦІОНУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(2)-26Ключові слова:
дистанційне банківське обслуговування, цифровізація, банківський сектор, пандемія, цифровий банкінг, мобільний банкінг, банківські послугиАнотація
Широке впровадження технологій дистанційного банківського обслуговування стало основною інновацією для банків в усьому світі. Впровадження інтернет-банкінгу та мобільного банкінгу обумовлено розвитком банківської системи під впливом технологічного прогресу та високого рівня конкуренції у сфері банківського обслуговування. Більшість експертів вважає, що Інтернет є одним із найбільш ефективних інструментів просування банківських продуктів, що обумовлено значним поширенням використання Інтернету загалом і активним інтернетпросуванням банків.
Завантаження
Опубліковано
04.10.2021
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
ЧЕРЕП, О., & ХМЕЛЬКОВСЬКА, Т. (2021). ОЦІНКА РОЗВИТКУ ФУНКЦІОНУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО БАНКІВСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В УКРАЇНІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 298(5(2), 162-166. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(2)-26