РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНЦІЇ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(2)-9Ключові слова:
стратегічне управління, стратегія конкуренції, чинники формування стратегії конкуренції, зміни, молокопереробні підприємстваАнотація
В роботі розглядаються питання формування стратегії конкуренції, що є складовою системи стратегічного управління. Зазначено, що результатом стратегічного управління молокопереробного підприємства є система стратегій , система стратегічних змін та стратегічний потенціал підприємства для їх реалізації. Обґрунтовано необхідність розробки стратегії конкуренції молокопереробних підприємств. Наведено характеристику факторів зовнішнього середовища, та визначено їх стратегічний вплив на вибір стратегії конкуренції підприємства. Складові стратегії конкуренції формуються з урахуванням двох груп стратегічних цілей підприємства: щодо постачальників сировини та стосовно продукції підприємства ,її просування на ринку. Саме можливість конкурувати за джерела постачання сировини обумовлює зміст складової стратегії конкуренції на ринку збуту. Запропоновано алгоритм розробки стратегії конкуренції.