ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МАШИНОБУДУВАННЯ В УМОВАХ ЗМІН

Автор(и)

  • Л. CАКУН Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського Автор https://orcid.org/0000-0001-5113-4154
  • Ю. ВЄДЄНІНА Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського Автор https://orcid.org/0000-0001-7472-6654
  • Л. CУХОМЛИН Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського Автор https://orcid.org/0000-0001-9511-5932
  • О. ЦИМБАЛ Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського Автор https://orcid.org/0000-0002-0941-7924

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(2)-5

Ключові слова:

машинобудування, підприємство, менеджмент, стратегія, в умовах змін, криза

Анотація

Стаття присвячена побудові структурних елементів антикризової стратегії на машинобудівних підприємствах в умовах змін, як зовнішніх, так і внутрішніх, і покликана зберегти стабільне становище на таких підприємствах шляхом вдалого впровадження ідей, зазначених у ній. Було проведено комплексне дослідження поняття економічна криза, розмежовано її види та надано ознаки, за якими можна визначити її початок на підприємстві. Окреслено було також і стан машинобудівного комплексу в Україні, окреслено основні проблеми та визначено необхідність та актуальність досліджуваної тематики в реаліях сьогодення. Наразі спостерігається збільшення кризових явищ у середньому та великому секторі машинобудівного комплексу, що відображається у різкому збільшенні загального збитку від їх діяльності у 2020 році. Цей фактор стимулює керівництво машинобудівних підприємств на виважені та компромісні рішення в умовах зовнішніх та внутрішніх змін по уникненню або подоланню кризи на власних підприємствах та збереженні їх економічного становища у врівноваженому стані. Запропоновано стратегічні рішення по виведенню з кризи або профілактичній роботі над попередженням кризових явищ на вітчизняних машинобудівних підприємствах.

Завантаження

Опубліковано

04.10.2021

Як цитувати

CАКУН Л., ВЄДЄНІНА, Ю., CУХОМЛИН Л., & ЦИМБАЛ, О. (2021). ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МАШИНОБУДУВАННЯ В УМОВАХ ЗМІН. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 298(5(2), 35-40. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(2)-5