МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ТА ОЦІНКИ ЕКОНОМІЧНОЇ ПОВЕДІНКИ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-43Ключові слова:
економічна поведінка, економічна людина, молодь, потреби, цінності, молодіжні проєктиАнотація
В статті розглянуто методичні підходи до формування та оцінки економічної поведінки сучасної молоді на основі статистичного аналізу результатів анкетування. Виокремлено основні умови формування економічної поведінки молоді. Обґрунтовано, що для формування стійкої економічної обізнаності молоді доцільно проводити різноманітні заходи, покликані підвищити рівень економічної поведінки молоді. Охарактеризовано реалізовані протягом 2019-2020 років локальні проєкти. Визначено сильні і слабкі сторони, можливості і загрози кожного проєкту за допомогою методу SWOT-аналізу. За підсумками анкетування представників молоді висунуто і доведено гіпотезу, що не більше 70% учасників мають рівень економічної обізнаності на рівні середнього і вище. Використання запропонованих методичних підходів до формування та оцінки економічної поведінки сучасної молоді створить підґрунтя для соціально-економічного розвитку як окремого міста, регіону, так і країни в цілому.