ОСОБЛИВОСТІ ВИХОДУ ФІРМИ НА МІЖНАРОДНІ РИНКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-34

Ключові слова:

міжнародний ринок, мотиви, вхідні бар’єри, стратегії

Анотація

У статті розглянуто основні складові виходу підприємства на зовнішній ринок, важливі аспекти зовнішньоекономічної діяльності фірм: основні мотиви та стратегії підприємств, а також бар’єри, що перешкоджають виходу підприємств на міжнародну арену. Вихід підприємства на зовнішні ринки, де панує жорстка конкуренція, можливий лише за умови використання сучасних методів управління та сучасних методів проникнення на ринок. Політика підприємства потребує специфічного підходу до підтримання конкурентоспроможності продукції та фірми безпосередньо, як з кількісних, так і з якісних параметрів і більш старанного дотримання принципів і методів маркетингу. В умовах глобалізації зовнішньоекономічна діяльність виступає основним компонентом еволюційного розвитку підприємства. Велика кількість українських підприємств, які вже працюють на зовнішніх ринках, поставлені перед проблемою чи розширювати свою зовнішньоекономічну діяльність, чи навпаки, скорочувати. Тому, перед формуванням стратегії розвитку ЗЕД та її реалізацією, необхідно провести оцінку існуючої стратегії, щоб спланувати перспективну.

Завантаження

Опубліковано

30.12.2021

Як цитувати