ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА В SMART-ТУРИЗМІ: УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ, МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ, ПЕРСПЕКТИВИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-328-42Ключові слова:
інформаційна безпека, smart-туризм, діджиталізація, кібербезпека, туристичні підприємства, smart-маркетинг, цифрові технології, управління ризиками, маркетингові стратегіїАнотація
У статті досліджено інформаційну безпеку в smart-туризмі та запропоновано інструменти управління ризиками, маркетингові стратегії, перспективи. Окреслено основні елементи Smart-туризму. Виділено компонентний склад Smart-туризму, який базується на основі накопичення, обміну та обробки великих масивів інформації з застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. Виявлено, що першочерговим завданням на шляху забезпечення інформаційної безпеки в Smart-туризмі є виявлення причин несанкціонованого доступу до інформації, оцінка загроз для інформаційної безпеки його суб’єктів та створення потужних систем її захисту. Побудовано комплексну систему інформаційної безпеки туристичного підприємства з деталізацією його елементного складу та зазначено, що захист має здійснюватися на усіх етапах життєвого циклу інформації, з урахуванням новітніх тенденцій і явищ в сфері розвитку цифрових технологій.