ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ CRM-СИСТЕМ У ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-23Ключові слова:
інформаційні системи, управління взаємовідносинами з клієнтами, туристичні підприємства, клієнтоорієнтований підхідАнотація
Розглянуто роль та значення інформаційних систем, зокрема CRM. Визначено особливості застосування CRM-систем у туристичній діяльності. Сформовано основні завдання, що дозволяють туристичним підприємствам вирішувати з використанням CRM. Ідентифіковано маркетингові завдання, що вирішують за допомогою CRM туристичні підприємства, визначено їх зміст та узалежнено переваги, що отримують туристичний бізнес і клієнти. Розглянуто на конкретному прикладі практику застосування CRM-систем туристичними підприємствами. Обґрунтовано необхідність використання CRM-систем туристичними підприємствами. Доведено, що CRM створює реальні передумови застосування клієнтоорієнтованого підходу, сприяє формуванню їх стійкої довгострокової позиції на ринку.