ПОШУК НОВИХ РИНКІВ ЗБУТУ МЕДУ УКРАЇНСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА В УМОВАХ ПОШИРЕННЯ ПАНДЕМІЇ COVID-19
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-18Ключові слова:
ринок меду, ринки збуту, міжнародні ринки, Covid-19, фільтрова модель, Близький СхідАнотація
У роботі здійснено огляд ринку меду України, виявлено основні проблеми і тенденції розвитку ринку меду, виконано оцінювання привабливості міжнародного бізнес-середовища Близького Сходу для експорту меду українських виробників, визначено потенційний ринок для збуту меду українського походження за допомогою фільтрової моделі відбору цільових ринків. Для цього у процесі дослідження були використані метод аналізу та синтезу, який полягав у виявленні залежності між споживанням меду країнами Близького Сходу та необхідністю в імпорті, метод порівняння міжнародних ринків, табличний метод для демонстрації ключових критеріїв відбору найбільш привабливих ринків, метод дедукції для огляду ринку меду Близького Сходу загалом та виявленні одного потенційного ринку для експорту, а також фільтрове моделювання для вибору потенційного ринку експорту меду українського походження. Наукова новизна і практична значущість роботи полягає в обґрунтованому визначенні основних можливостей розвитку ринку України в умовах поширення пандемії COVID-19 та виявленні потенційного ринку Близького Сходу для розширення географії збуту меду українського походження на міжнародному рівні на основі фільтрового моделювання та аналізу бізнес-середовища Близького Сходу.