МОДЕЛЬ УЧАСТІ БІЗНЕСУ В ЦИФРОВІЙ ТРАНСФОРМАЦІЇ

Автор(и)

  • Олексій ДВОРНИК Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Автор https://orcid.org/0009-0001-8453-4186

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-328-58

Ключові слова:

партнерство, гібридна модель, технології

Анотація

Процеси, що відбуваються в сучасному ринковому середовищі, сприяли прискоренню використання цифрових рішень, які спрощують роботу бізнес-структур за рахунок впровадження технологічних платформ, оптимізують витрати та підвищують якість професійної діяльності. У наш час модель бізнесу цифрової платформи може визначатися рядом атрибутів, основними з яких є: агрегування пропозицій та попиту; використання даних для створення цінності; адаптація технологічних інновацій до регіонального ринку та підвищення оперативної ефективності. З метою максимізації переваг використання платформи, у статті пропонуються три моделі участі в цифровій трансформації підприємств: партнерство, гібридна модель та самостійна збірка платформи. Розглянуті моделі в перспективі дозволять бізнес-структурам розширити співпрацю з контрагентами ринку для отримання взаємної вигоди та подальшої підтримки стійкого зростання цифрової економіки. Такі моделі участі в цифровій трансформації підприємств мають потенціал створити нові можливості для бізнесу в епоху цифрових технологій. Партнерство дозволяє об'єднувати сили з іншими компаніями для спільної розробки та використання цифрових інструментів. Гібридна модель поєднує переваги власної розробки та співпраці з партнерами, що може значно розширити можливості впровадження цифрових інновацій. Самостійна збірка платформи надає бізнесу повний контроль над розвитком цифрових інструментів та можливість адаптації їх до конкретних потреб компанії.

Однак успішна цифрова трансформація вимагає не лише вибору відповідної моделі участі, але й активного впровадження цифрових стратегій та вдосконалення бізнес-процесів. Важливою є інтеграція цифрових рішень у всі аспекти діяльності підприємства, щоб забезпечити їхню ефективність та максимальний вплив на результативність бізнесу.

Таким чином, обрання відповідної моделі участі в цифровій трансформації та її успішне впровадження може стати ключовим фактором для досягнення конкурентних переваг і забезпечення стійкого росту у цифрову епоху.

Завантаження

Опубліковано

25.04.2024