ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-4Ключові слова:
реклама, медійна реклама, тренди реклами в мережі Інтернет, інструменти реклами в мережі ІнтернетАнотація
У статті представлено розвиток реклами у мережі Інтернет в Україні. Визначено переваги та недоліки розвитку Інтернет-реклами в Україні, виокремлено ефективні канали взаємодії з контрагентами та покупцями через мережу Інтернет, представлено інструменти та виокремлено основні тренди та напрями розвитку медійної реклами, надано функціональний зріз реклами в мережі Інтернет. Проаналізовано ринок реклами та представлено обсяг медійної реклами у мережі Інтернет. Акцентовано увагу на існуючі експертні оцінки тенденцій розвитку ринку Інтернет-реклами та підкреслено зростаючу роль нестандартних носіїв й розміщень реклами у комплексних рекламних та комунікаційних кампаніях в мережі Інтернет. Проведено аналіз показників та представлено результати досліджень обсягів медійної реклами на основі перехресного аналізу даних анкетування найбільш вагомих рекламних агенцій та рекламних холдингів, сайтів та сейлз-хаусів України, де саме результатами дослідження став показник динамічності реклами, збір даних про цільову аудиторію та адаптацію цих даних для інших пристроїв. Зроблено висновок щодо використання нестандартних комунікацій у напрямі креативного підходу, глибокого знання споживчої аудиторії у сфері просування реклами в мережі Інтернет, адаптації цільової аудиторії до цифрових майданчиків, можливість таргетингу та гнучкість Інтернет-реклами. Проаналізовано та підведено підсумок щодо актуальності напряму перерозподілу рекламних бюджетів на користь Інтернет-реклами.