СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-1

Ключові слова:

маркетинг, маркетингові технології, цифровий маркетинг, цифрова економіка, глобалізація економіки

Анотація

В статті узагальнено існуючі погляди щодо дефінування поняття “цифровий маркетинг”, дано його авторське визначення як ефективного поєднання інструментів і методів традиційного маркетингу з сучасними інформаційними, цифровими, інтерактивними технологіями задля просування товарів та послуг підприємства, а також формування його ділової репутації у сучасному комунікативно-інформаційному просторі. Визначено тенденції у сфері цифрового маркетингу, що сформувалися, у тому числі під впливом COVID-19, а саме: тенденції рекламного ринку; тенденції ринку соціальних мереж; тенденції розвитку ринку SEO; тенденції у сфері автоматизації і штучного інтелекту. Визначено ландшафт цифрового маркетингу. Встановлені основні складності, з якими зіткнувся цифровий маркетинг у 2021 р. Окреслено напрями подальшого розвитку маркетингу в умовах глобальної цифровізації економіки.

Завантаження

Опубліковано

30.12.2021

Як цитувати

КОВАЛЬЧУК, С. (2021). СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 300(6(2), 7-15. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-1