РОЗВИТОК ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-336-80Ключові слова:
пошукова оптимізація (SEO), штучний інтелект (ШІ), генеративний штучний інтелект, великі мовні моделі (LLM), машинне навчання (ML), обробка природної мови (NLP), автоматизація, контент, цифровий маркетингАнотація
У статті проаналізовано вплив інструментів штучного інтелекту (ШІ) на розвиток пошукової оптимізації (SEO) у цифровому маркетингу. Розглянуто специфіку застосування генеративного ШІ, великих мовних моделей (LLM) та інших сучасних технологій для автоматизації рутинних завдань, створення контенту, аналізу ключових слів і покращення користувацького досвіду. Розглянуто основні технології, зокрема машинне навчання (ML), обробку природної мови (NLP), генеративний штучний інтелект та вивчено можливості їхнього застосування у SEO. Досліджено переваги використання ШІ, зокрема такі як підвищення ефективності процесів і зниження витрат, а також виклики, зокрема ризик зниження якості контенту. Оцінено виклики інтеграції інструментів ШІ. Ідентифіковано значення людського контролю та креативного підходу при застосуванні SEO-стратегій, особливо в умовах інтенсивної конкуренції на ринку.