МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА ОЦІНЮВАННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-336-76Ключові слова:
конкурентоспроможність підприємства, конкурентні позиції, конкурентна стратегія, маркетингові дослідження, маркетингове середовище, методи оцінюванняАнотація
Статтю присвячено дослідженню маркетингових аспектів розробки конкурентної стратегії підприємства та оцінюванню його конкурентоспроможності. Метою статті є встановлення етапності визначення конкурентної стратегії підприємства та оцінки його конкурентоспроможності, враховуючи маркетингові аспекти управління діяльністю підприємства.
У статті розглянуто етапність розробки конкурентної стратегії підприємства та встановлення його конкурентоспроможності. Охарактеризовано фактори, що впливають встановлення конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто теоретичні підходи до визначення видів конкуренції. Встановлено фактори ти вихідні дані, що впливають на формування конкурентної стратегії підприємства. Запропонована структурно – логічна схема визначення конкурентної стратегії підприємства. Охарактеризовано методологічний апарат, що використовується на окремих етапах оцінювання конкурентоспроможності підприємства та визначення його конкурентної стратегії.