СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВІЗАЦІЇ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ: ТРЕНДИ ТА ІННОВАЦІЇ

Автор(и)

  • Анастасія КУЩ Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського Автор
  • Дмитро ПИРОГОВ Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського Автор https://orcid.org/0000-0002-4569-9308
  • Єгор ПИРОГОВ Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського Автор https://orcid.org/0009-0003-9925-5264

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-338-38

Ключові слова:

цифровізація, інтеграція новітніх інструментів, трансформація бізнес-процесів, автоматизація, інноваційні технології

Анотація

У статті розглядається роль цифровізації та її вплив на сучасний бізнес та економіку. Особлива увага приділена інтеграції новітніх цифрових технологій у різні аспекти діяльності підприємств. Досліджено, що цифрова трансформація дозволяє не тільки оптимізувати бізнес-процеси, а й створювати нові бізнес-моделі, що відповідають вимогам глобалізованого ринку. Було проаналізовано ключові напрямки цифрової трансформації та принципи цифровізації, наголошуючи на важливості стратегічного підходу до впровадження інновацій. Визначено переваги цифрових технологій та питання етичних аспектів, викликів та проблем, пов’язаних з інтеграцією технологій.

Завантаження

Опубліковано

29.01.2025

Як цитувати

КУЩ, А., ПИРОГОВ, Д., & ПИРОГОВ, Є. (2025). СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВІЗАЦІЇ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ: ТРЕНДИ ТА ІННОВАЦІЇ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 338(1), 259-264. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-338-38