СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВІЗАЦІЇ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ: ТРЕНДИ ТА ІННОВАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-338-38Ключові слова:
цифровізація, інтеграція новітніх інструментів, трансформація бізнес-процесів, автоматизація, інноваційні технологіїАнотація
У статті розглядається роль цифровізації та її вплив на сучасний бізнес та економіку. Особлива увага приділена інтеграції новітніх цифрових технологій у різні аспекти діяльності підприємств. Досліджено, що цифрова трансформація дозволяє не тільки оптимізувати бізнес-процеси, а й створювати нові бізнес-моделі, що відповідають вимогам глобалізованого ринку. Було проаналізовано ключові напрямки цифрової трансформації та принципи цифровізації, наголошуючи на важливості стратегічного підходу до впровадження інновацій. Визначено переваги цифрових технологій та питання етичних аспектів, викликів та проблем, пов’язаних з інтеграцією технологій.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Анастасія КУЩ, Дмитро ПИРОГОВ, Єгор ПИРОГОВ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.